Oblíbené příspěvky

pátek 21. října 2011

KG 23


Můžeš mi říci něco o životě ve Státech? Třeba o mezi kriminality nebo o policejním útlaku na ulicích. Psal jsi mi, že bys raději bydlel v jakékoliv evropské zemi než v nějakém americkém městě. Stále si za tím stojíš?

Jak asi víš, US je velice moderní a mladá zem, která kontrastuje se starým Evropským kontinentem. Já osobně jsem spjatý daleko více s Evropou než s Amerikou, protože mám pevné evropské kořeny. Vyrostl jsem tam a svá nejdůležitější léta jsem strávil taktéž v Evropě. Moje porozumění pro umění, kulturu a historii je v mé krvi proto pevně zafixováno.
V Americe spíše převládá to, čemu já říkám materialistická společnost. Jednoduché věci už nejsou záživné a zajímavé, ale společnost následuje cestu ovlivněnou populární kulturou a médii. Nechápejte to špatně, samozřejmě, že i v Americe žijí lidé, kteří jsou naprosto báječní a kteří tuto cestu nenásledují. Takoví, kteří žijí dobrý, usedlý, čestný a morální život. Ale bohužel se stávají minulostí a jsou zatlačováni novými generacemi.

Osobně jsem si nevšiml nějakého pokračujícího policejního útlaku. Naopak si myslím, že být fízlem ve velkém americkém městě je nejnáročnější a nejvíc frustrující práce jakou můžeš mít. Zločinnost je problém především velkých měst a určitě zde existují i města, ve kterých musíš být na pozoru s kým sousedíš. Ale i mimo velká města jsou obrovským problémem drogy. Jako například  methamphetaminy (crank), které ničí životy mnoha lidem. A tuto jejich závislost odskáčí opět normální lidé, protože feťáci páchají zločiny a daňoví poplatníci musí hradit jejich pobyty ve vězení a v ozdravovnách. Mohl bych toho napsat ještě mnohem více, ale to bych tím zabil celé dny. Toho co pálí je tady neskutečně mnoho. 
Mé důvody pro upřednostňování života v Evropě jsou čistě kulturní. Oceňuji tradice a kulturu každého Evropského národa.
 
V žilách ti koluje rakouská evropská krev, nemám pravdu? Často navštěvuješ matičku Evropu? Kterou zemi máš nejraději? Rád bys navštívil například Rusko jako opak Států?

Jsem Chorvato-Rakušan. Kdykoliv mám šanci, tak strašně rád navštívím Matku Evropu. Moc rád bych navštívil Rusko stejně jako tunu dalších zemí.
 
Navštívil jsi už někdy v USA Českou restauraci nebo jsi aspoň potkal nějakého českého skinheada/punka ? :-)

Před mnoha, mnoha lety jsem zde potkal jednoho Českého skinheada. V několika městech kde jsem byl jsem navštívil i Německo-české restaurace. Se skvělým jídlem a pivem !!!
 
Alex z Battle Zone se přestěhoval z Británie do Peru. Taky by ses přestěhoval třeba do Jižní Ameriky, Mexika nebo Kanady?

Moc rád bych se podíval do Jižní Ameriky, protože jsem tam ještě nikdy nebyl. Ale Argentina nebo Brazílie se zdají být pro návštěvu příliš ohromné země. V Mexiku už jsem byl, ale nemyslím si, že bych tam chtěl žít. Asi by bylo příjemné strávit tam třeba zimní prázdniny, ale žít tam nějak déle bych asi nechtěl.
A v Kanadě bych nechtěl žít ani za nic! Kanada je totiž brutální policejní stát.
 
Tak asi skončíme se zeměpisem a přejdeme jinam. Určitě si stále pamatuješ na útoky z 11.září. Jaký je Tvůj názor na tuto událost? Asi je to dost citlivé téma, že? Byla to jen záminka pro napadení Iráku a Afgánistánu (krev za ropu)?  

Byl to strašně smutný den pro tuto zemi. Cizinecká policie naší země byla příliš zaměstnaná vměšováním se do cizích záležitostí ostatních zemí po celém světě tak, že sama nedokázala odhalit co se děje uvnitř jejich vlastního teritoria.
Arabský svět totiž nemůže zapomenout a prominout Americe její vměšování se do záležitostí Blízkého východu a bojím se, že oni válečnou sekeru nikdy nezakopou.
Raději bych viděl Americké vojáky tady u nás jak se snaží bojovat s drogama, chránit hranice a dohlížet na děti, aby se pořádně a bezpečně vzdělávali.
 
Final War měli 1 píseň o Pearl Harbour, kde opěvovali americké hrdiny, kteří padli pod sílou japonského útoku. Vidíš to tak stejně? A kdybys žil během Druhé světové, tak by ses přidal k americké armádě a bojoval proti Japoncům a Němcům?

Tak zaprvé si myslím, že Američani byli natolik schopní a inteligentní, že museli o Japonských útočných plánech na Pearl Harbor předem vědět. Takže muži, kteří v ten den zemřeli mohli nebo spíše měli být varováni před blížícím se útokem.
Samozřejmě mě to trápí, když lidi umírají při takovémto masakru. Jsou to oběti války stejně tak jako muži ze všech zemí, kteří padli kdekoliv v boji.
A pokud bych žil během Druhé světové války, tak bych chtěl určitě bojovat proti komunismu. Takže si myslím, že bych se nejspíš stal německým vojákem. Nebo spíše zahraničním dobrovolníkem v boji proti bolševismu.
 
Jak pohlížíš na islám a na muslimské země? Je dobré „učit“ je co je to „demokracie“ nebo jde o jejich vlastní věc, do které bychom se neměli míchat?

Jejich náboženství a tradice jsou tisíce let staré, tak kde sakra bereme tu drzost říkat jim jak mají žít?
Já je respektuji, pokud mě tím nijak neobtěžují a pokud si je udržují ve svých vlastních zemích.
Tady je malé přirovnání: Každý zná dokumentární filmy o zapomenutých amazonských kmenech. Tyto kmeny existují už tisíce let a uctívají stále stejné tradice od doby, kdy spatřily světlo světa. Opravdu jim chceme za každou cenu brát jejich štěstí, radost, tradice a životní styl a zařadit je do našeho světa?
Umíš si představit co by se stalo, kdybychom pár takových ztracených mužů kmene vzali z jejich prostředí a zařadili mezi nás? Co si myslíš, že by si umanuli nebo by udělali? Není to přirozené vměšovat se do jejich „pořádku“. Když se byť jen jednou dotkneš něčího „řádu“, tak se automaticky stává vůči tobě nepřátelský.
 
Taky jsem četl pár článků o vašem novém prezidentovi Obamovi, kde se někdy i píše, že je „komunista“. Jenže já si to nemyslím. Ba naopak, dle mě je to jen bohatá figurka v rukách ještě mocnějších průmyslníků. Co si Ty myslíš o jeho politice? 

Popravdě, já nijak nesleduji politiku v této zemi. Také si nemyslím, že by byl komunista, ale vím, že na jeho bedrech je obrovský tlak. Bylo na něm vyřešit spoustu nezáviděníhodných situací, které zapříčinily předchozí prezidenti. 
Myslím, že je to „miláček“ médií, ale od zdejších pravičáků je vystavován ostré kritice. Uvidíme jak to všechno zvládne s takovým tlakem na jeho ramenou. 
 
A Tvůj postoj k „dělnické třídě“ ? Měli by mít pracující více práv a více šancí na lepší život? Nebo by měli spolupracovat pod hlavičkou silných syndikátů s jejich šéfy a vytvářet silný národní stát?

Pokud poctivě a tvrdě pracuješ a jsi bezúhonným občanem, pak si určitě zasloužíš lepší výdobytky. Pokud Tvé výsledky pozitivně ovlivňují národ a lidi, tak by Ti stát měl poskytnout daleko větší možnosti.
 
 Pokud bych se vydal do USA, která města bych měl určitě navštívit a kterým místům bych se měl raději vyhnout a proč?

Amerika je strašně ohromná a všechno závisí na tom co bys chtěl vidět a co by sis přál. Jsou zde města, která bych rád navštívil, ale ještě jsem k tomu neměl příležitost.
Vždycky jsem měl rád Chicago, Milwaukee, Cincinatti a rád bych viděl i Boston, Seattle, Portland. Má osobní volba je Sever, Severozápad a Severovýchod. Je to můj styl, myslím.

Města, která mě nezajímají jsou Dallas, Detroit a Atlanta a to hlavně proto, že tato města jsou strašně špinavá, nebezpečná a příliš klimaticky teplá (hlavně pak Dallas a Atlanta).
 

Žádné komentáře:

Okomentovat