Oblíbené příspěvky

pátek 21. října 2011

Peter Steele - T.0.N, Carnivore


TYPE O NEGATIVE – Der Untermensch
Hej ty vyžírko na státní podpoře,
proč ještě nepracuješ ?
Nekradeš jen proto, že jsi ještě tak drzý,
abys občas prodal nějaký fet či umělou pýchu.
Sociální parazite !!!

Jaké to je žít z podpory ostatních ?
Slabost moderní doby připouští
aby zmrdi jako ty mohli vůbec žít
A pak se divíme proč máme tak vysoké daně
Socioparazite !!!

Po ulicích chodíš nasračky
zhulenej crackem nebo ožralej jak slíva
a pohublý na kost s žádnýma prachama na jídlo
ale tvé BMW je plné dýmu z vyhulené trávy

Tvá na fetu závislá prodejná děvka čeká doma
a prodává to svinstvo po telefenonu dalším obětem
narodila se jako chudá Botswanská holka
s poporodním defektem, ale tobě to nevadí
aspoň z toho kápne zase něco na sociální přídavky

Už toho mám dost a tak jsem přišel na to
jak izolovat a zamezit šíření tohoto vředu:
poslat vás zpátky tam odkud jste sem přitáhli
vykopat vás odsud vy (pod)lidský svině

Jestliže neodvádíš daně, pak nebudeš ani volit
tak se seřaďte do fronty a nacouvejte zpátky na loď
Se slzami v očích sním o tomhle nápadu, o dni
kdy byste mi mohli políbit prdel a otočili byste se
ke skaliskům mé rodné země zády
Zmařený život, jste plýtvání životem




TYPE O NEGATIVE – Der Untermensch
Hey you on public assistance
Why don't you get a job?
Sell some dope and buy some pride
It's the only thing you couldn't rob
Socioparasite
How does it feel to live for free?
Get off society's back
Skells like you allowed to live
You wonder why we're taxed
Socioparasite
Getting fucked up on classon avenue
Smoking crack and drinking booze
Spike in your arm
No money for food
But there's plenty of gas in your bmw

There's a dopewhore waiting at home
Dealing your shit on the chemophone
Poor tawana gets born with a birth defect
But it only increases your welfare check
Been doing some thinking and I have an answer
To arrest the spreading cancer
Send you back to where you came from
Get the fuck rid of you (sub)human scum
If you don't pay taxes you shouldn't vote
So get in line and get back on the boat
I'd love to tear down all those projects
Kiss my ass home relief reject
Waste of life;  You're a waste of life

 Type O Negative : Nesnášíme všechny

Jsme pravicoví komouši a levičácký náckové
na tyhle pletichy reaguju zdviženým prostředníčkem
nezajímá nás co si myslíš, jsme pro tebe
zapřísáhlí sexisti, skrytí rasisti
Chceš slyšet víc ?
Podívej se raději sám do zrcadla.
Lži a pomluvy, kterými nás chceš osočit
Bitky, protesty a násilí nás dělají ještě slavnějšími
šokující TV rozhovory jsou naší neplacenou reklamou,
která dramaticky prodává naše nahrávky
Ti zleva tvrdí, že jsem fašista
Pravičáci mě nazývají komunistou
Nenávist, mám jen nenávist úplně ke všem
Jeden jako druhej
a je úplně jedno v co věříš
Já znám jedinou pravdu: tobě já prostě nevěřím
Někdo může říct, že jsme zaujatí a neobjektivní
Obžalovávají nás z rasismu
Fajn, sračky mají různé zabarvení
a teď jste těma sračkama právě vy,
protože nic není tak jasné jak se zdá

 Type O Negative : We Hate Everyone

Right wing commies, Leftist Nazis
Point their fingers, Rumours linger
We don't care what you think
Branded sexist, Labelled racist
Want it clearer? Check the mirror
We don't care what you think
Lies and slander, in vain try to shame us
Riots, protests, violence just makes us famous
TV interviews, free publicity
Increase record sales dramatically

The left, they say I'm fascist
The right calling me communist
Hate, hate, hate, hatred for all-one and all
No matter what you beleive
Don't believe in you-and that's true
Some would say that we're biased
Accusations that we are racist
Well, shit comes in all hues
Now this means you
'Cause things ain't always like they seem
Like they seem, We hate everyone
We don't care what you you think



Zpěvák a muzikant a zakladatel takových mezníků jako CARNIVORE nebo TYPE O NEGATIVE, PETER STEELE, zemřel...
REST IN PEACE

 
Mimo jiné o sobě, o svém životě a o své kapele CARNIVORE a TYPE O NEGATIVE také řekl:

„Při příštím rozhovoru s Evropany se už nebudu snažit být vtipný. Pokud tamní novináři nejsou zběhlý v angličtině, nepochopí sarkasmus. Budu dávat přímé odpovědi, které nebudou moci překrucovat. Přitom u nich doma se dějou fakt vážný věci. No, jestli nemají nic lepšího na práci, než se zabývat čtyřma blbcema z Brooklynu, pak je to fakt smutný.“
„Jako zaměstnanec Městské správy parků jsem v Brooklynu vydělával 35 000 dolarů ročně. Mám rád rutinu, rád jsem vstával o půl páté a byl z práce doma o půl třetí, protože pak jsem si mohl dělat, co jsem chtěl.“

 „Pevně věřím, že tato země (USA) může být svržena.“

„Kdybych byl rasista, těžko bych měl v kapele žida Josha Silvera.“
„Není nic divného na tom, že když jsem bílej, chci žít taky mezi bílejma.“
„Rasy musí být od sebe pěkně oddělený.“

„Myslím si, že president Bush (George Bush senior) má pravdu, když řekl, že potřebujeme ještě víc věznic a policistů.“
„Do Ameriky přichází hodně cizinců a žijí potom na úkor mých daní, protože nejsou schopní nebo nechtějí pracovat. Na to nemají právo.“

„Když chce někdo upřímně pomoci tzv. třetímu světu, tak by měl prosadit, aby byli lidé sterilizováni, potom by bylo méně dětí a ty by nemusely umírat hlady. Zahájit program pod heslem STOP FUCKING, START WORKING.“

„Nebudeme naše názory a zaměření kvůli nějakým zasrancům měnit. Komu se to prostě nelíbí, měl by především tolerantně držet hubu.“

„V Brooklynu na každém rohu slyším rap a hardcore, už mě sere, jak mě pokaždé v noci tahle hudba probudí. Nesnáším jí. Musím spát, protože vstávám o půl páté do práce.“

 „My jsme čtyři čuráci a taky jimi chceme být. Nechodíme ven, neděláme mejdany. Jsme naprosto nezáživný a nudný“.

„Mám tam (Roadrunner) velkou kontrolu nad tím, co dělám, a když se mi něco nelíbí, tak zajdu do kanceláře a dostanu, co chci.
U Warnerů bych to udělat nemohl, ty maj ochranku, ale Roadrunner ne.“

PŘEBRÁNO Z METALOVÉHO MAGAZÍNU !!!






Žádné komentáře:

Okomentovat